چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

همزمان با شهادت حضرت رقیه(س)؛

همایش «آیینگی» در قم برگزار می‌شود

قم

همزمان با شهادت حضرت رقیه (س)، همایش «آیینگی» با حضور مداحان و شاعران آیینی همراه با مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، همایش «آیینگی» همزمان با شهادت حضرت رقیه(س) با حضور مداحان و شاعران آیینی و اعضای محافل ادبی کشور، به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور و با محوریت اداره‌کل کتابخانه های عمومی استان قم و مشارکت مداحان، شاعران آیینی و اعضای محافل ادبی استانهای آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، خوزستان و فارس، از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ روز پنج‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱، برگزار خواهد شد.

این همایش با اجرای محمدجواد شرافت، شاعر آیینی و با حضور و سخنرانی استاد محمدعلی مجاهدی، دبیر دائمی دبیرخانه شعر آیینی برگزار می‌شود. این برنامه با مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس نیز همراه خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند روز پنجشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ از طریق نشانی Skyroom.online/ch/nahaad/mahafel به صورت مجازی در این همایش شرکت کنند. همچنین پایگاه اطلاع رسانی www.iranpl.ir، صفحه آپارات  www.aparat.com/iranpl، و صفحه اینستاگرام نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور @iranlibraries نیز به صورت زنده این برنامه را پوشش خواهند داد.

همایش «آیینِگی» در قم برگزار می شود

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 1 =